Minnen <3

Jag ska visa er lite minnen. Jag har varit väldigt dålig på att fota mina minnen och får därför minnas dem i huvudet istället. Men här är några som jag lyckats fota.


Min 15-årsdag


balen


balklänningen


En riktigt busig kväll med Mikaela Johansson Fröjd


Balvagnen


bruuuuuuuuudar i sexan


En annan buskväll med Mikaela Johansson Fröjd


varberg -07 spenderades med Elin Nilsson och Josefine Stensson


Felicia Österlunds 80-talsfest med Paulina Faxe


Har många minnen med Johanna Karlén


En av flera fotoshoots som ballat ur med Paulina Faxe


Helt sjukt vad det regnade denna dagen med Anna Adolfsson


Tjejkväll hos mig -06


Konfaläger -08


Släkten på årlig träff


jag och Oscar -08


Fotoshoot med Paulina Faxe och Hugo Hultgren


Dagen då jag plockade fram volumemeastern igen

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Paulina f

hej :) riktigt roliga minnen vi har tillsammans! kanske kan hitta på något snart igen ?:)

2010-09-07 @ 08:17:58
Postat av: amanda

ja det tycker jag absolut :)

2010-09-07 @ 08:25:34
URL: http://mandalinnea.blogg.se/
Postat av: paulina f

bra :D !

2010-09-07 @ 16:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0