vafan har du på huvudet?

Jag hittade världens klockrenaste kommentar nyss! Jag var inne på Facebook och kollade bilder när jag hittade denna kommentar. Personen hade en tamburin på huvudet, eller vad det heter. En sån där rund sak som man slår mot handen så att det låter. Jaja, den satt i alla fall på huvudet. Där fanns två kommentarer. En var en fin komplimang och så kommer denna under:

"vafan har du på huvudet?"


Haha! Så klockren! Det var inte illa menat, bara sjukt roligt.

Nu ska jag sova. Imorgon jobbar jag kväll. Jag hade sån tur att min mamma ska till KSS imorgon så jag åker med henne. Vi ska besöka morfar innan (han ligger där sedan 4 veckor tillbaka) jag börjar. Men det är lugnt. Vi ska inte åka förrän typ halv ett.

Ha det BÄST! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0