Förändringar i designen

Det är inte säkert att ni kan se det än, men allt grönt är nu borta på min blogg. Inte det gröna på headern, men den ska snart bytas. Jag måste sitta vid mammas data i så fall eftersom jag inte har det programmet på min lilla skitdata. Men det kanske, KANSKE kommer imorgon. Får se om jag har något för mig, annars blir det kanske någon timme vid datan. Om man inte drar iväg och shoppar då förstås.

Ne, jag funderar på att dra hem ett gossipgirl-avsnitt. Var ett tag sedan jag hade tid att titta på det så jag har ju aldrig hunnit bli klar.

Hoppas ni får en bra söndag!

Slänger in en bild på Ed med eftersom jag skrev om GG.

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0