Minnen-mappen

Jag älskar att titta i min mapp med minnen. Så roligt att komma ihåg stunder, men även sorgligt. Vissa vänner försvinner och så kommer det nya. Jag hade tänkt visa några, men inte alla. bara de som jag är med på. Vill inte lägga ut en ensam persons minne. Jag har visat dem förut har jag för mig, men det var ett tag sedan. Sedan får man ju nya minnen.



min 15-årsdag


nians balklänning


hemma hos Mikaela Johansson Fröjd för typ 4 år sedan eller något.


balvagnen - jag, Mikaela, Erik och Tim


mitt tjejgäng i sexan. Har fortfarande kontakt med ALLA TRE! :D


På bussen från Skövde med Mikaela i typ åttan eller något.


Träningsläger med Elin Nilsson och Josefine Stensson sommaren -07, (Jag och Elin på bilden).


80-talsfest med Paulina Faxe + en massa andra vänner!


Tjejkväll hos mig -06, (Paulina och jag).


Fotografering med Paulina, Hugo Hultgren och Max Horsley, (jag, Hugo och Paulina på kortet)


Halloweenfest i Skövde med massa tjejer! (Jag och Julia Månsson).


Felicia Österlunds 17-års kalas/fest. (Jag och Julia).


Tidaholms lucia 2010. (Jennifer, Frida, jag, Julia, Maja, Matilda, Johanna).

Finns massa mer bilder, men nu får det räcka va? Tog bara bilder slumpartat och där jag mindes när det var.

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0