Tog jag fel kanske...

Nu har jag totalångest! Jag vet inte om jag har köpt fel jacka eller inte. Jag har köpt en på H&M som jag själv tycker är jättefin. Har velat ha en beige vårjacka ett tag nu. Det är denna som jag köpt:


Men ska jag lämna tillbaka den tro? Jobbigt som fan ju! Haha! Dessa skulle jag kunna tänka mig istället:

Sisters Point Dag  Camel på Bubbleroom.se
VILA Pasadena Jacket Sand Shell på Bubbleroom.se

Mini For Many  Hippo Wool Jacket Black på Bubbleroom.se

Om man tittar på de andra så ser H&M-jackan väldigt billig ut. Och den sista jackan som jag visat förut är nog aningen för tjock för våren. Eller? HELP! Om ni ska kommentera så kan ni ju ta i åtanke att jag kanske ska bli blond igen. Vilken jacka passar då?

Jaja, hjälp mig nu då för en gångs skull...

Puss på er godingar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0